20 september 2013

Projekten står i kö

Ja, varför nöja sig med kaos enbart i köket och hallen när man kan fortsätta på hallens övre plan också? Som jag redan konstaterat, renoveringar har alltid en tendens att sprida sig. Få se vad denna improvisation blir till när det är klart. Nu står det spackling (gnnhh - vid det här laget avskyr jag denna kletiga massa innerligt) på schemat för sambon, jag tänker fly fältet och handla pizzaingredienser till traditionsenlig pizzakväll med mommo och moffa!


2 kommentarer:

  1. Det låter som här hos oss, fullt upp med renoveringar som aldrig bli klara men jag gillar att sätta igång nytt.
    fast jag börjar se ett ljus så snart.

    Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Något måste man ju sysselsätta sig med! Och det är alltid roligt både att börja nya projekt och att se dem avslutade, det när man är mitt inne i stöket som det känns lite jobbigt, eller hur :)

      Radera