3 februari 2014

OPI Alcatraz...Rocks!

Jag är så vansinnigt förtjust i mina nya OPI nagellack! Har aldrig riktigt förstått tjusningen med nagellack, men nu förstår jag ju att det är för att jag alltid haft billiga, dåliga lack som bara kladdar, är omöjliga att måla snyggt och dessutom håller dåligt! Med kvalitetslack är det en helt ny värld som öppnar sig för mig! Dra några streck med penseln bara och det blir alltid nästan perfekt resultat utan någon ansträngning. Manikyr på fem minuter inklusive baslack och snabbtorkande överlack, ja tack!

Alleria valde lack åt oss igår så nu har vi båda OPI's Alcatraz...Rocks! på naglarna. Otroligt svårfotat förstås och mina fingrar är torra och nerbitna...och ändå ser det helt hyfsat ut! Glittret, texturen och den underbara färgen som skiftar mellan mörkt lila och jeansblått - jag lackade igår och har inte tröttnat på att beundra mina fingrar än!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar