17 februari 2014

Tomma väggar

Det känns som om jag gärna kunde gå i ide. Min kropp vill helst bara sova och slippa all förkylning och snön som slaskar bort och jag har lite svårt att se det positiva i just den här årstiden. Faktiskt. Kameran ligger oanvänd för det finns inget värt att fota ens.

Men jag har börjat på en tavelvägg i trappan. Känner mig duktig som inte spikar hejvilt och oplanerat (som vanligt) utan som faktiskt har klippt ut mallar av det jag tänkt hänga upp och provat mig fram till en lösning som verkar funka! Nu ska jag bara komma på hur jag ska hänga upp allt också, och samla lite energi för att göra klart den sista tavlan, så blir det säkert bra sen ska vi tro. Har förvisso fått flytta en redan inskruvad skruv för att jag visst tänkte lite fel, men det ids vi inte tala så mycket om tycker jag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar