17 mars 2014

Bröllopstider

Det är rätt kul att planera bröllop ändå, det trodde jag aldrig. Ja, jag får väl prata om det nu när jag äntligen meddelat mamma att det faktiskt blir av i år - elakt att hålla henne på sträckbänken så länge kanske? ;)

När vi väl lyckades bestämma oss för ett datum så gick plötsligt allt som på räls - vips hade vi pratat med prästen, bokat kyrka, bokat lokal och catering, bestämt tema och nu verkar det som om en av mina internetbekanta som är fotograf kommer att flyga hit för att fota oss, hurra! Plötsligt känns allt så himla roligt och verkligt. Sen blir det väl bara stress och massor av krav och pengar som flyger iväg men just nu njuter jag av att leta den perfekta klänningen™ och att lyssna igenom mängder med pampig kyrkomusik och googla efter bilder på mumsig plockmat...

5 kommentarer:

  1. Roligt med bröllopsplaner! :)

    SvaraRadera
  2. Vilken rolig nyhet, spännande! :) Johan trodde mig inte riktigt när jag sa att ni planerar bröllop i år..."jamen he har de väl gjort i mang år rei...?!" ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja det har han väl rätt i - 10 år som förlovade i år!

      Radera