4 juni 2014

Min Kina-brudklänning har kommit!

Åh så nervös jag varit i många veckor, det fanns så otroligt mycket som kunde gå fel med denna beställning! Ända sen jag beställde klänningen från Kina har jag nervöst varje dag kollat statusen på den, och idag morse levererades äntligen mitt paket! Jag fick dock allt vänta tills jag kunde sjasa barnet i säng för att få prova den ifred :) Och den är så fin! Jag är så glad och lättad!

Nu var jag ensam när jag provade den och kunde inte snöra den ordentligt, så jag vet ännu inte riktigt hur den sitter på mig - möjligen är den aningen stor. Men hellre det än för liten... Dessutom höll jag på att inte ta mig ur sen, det gick inte att dra den varken upp eller ner utan att den fastnade över rumpan! Haha. Fick slita ur alla banden ur snörningen för att få den av mig...

Jag skulle hemskt gärna vilja visa klänningen åt alla, men vill ändå inte riktigt visa upp den innan bröllopet...så det blir bara några små tittar. Den motsvarade precis produktbilderna och är både tung och välsydd! Ändå ska det väl märkas någonstans att den är en kopia, och spetskanten i klänningsfållen är ganska osnyggt klippt loss från ett annat tyg och sen fastsydd ovanpå fållen. Men jag är ingen pedant och tycker verkligen att det inte märks alls bara man inte riktigt böjer sig ner och inspekterar fållen ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar