22 januari 2014

Dagar med paket i brevlådan är de bästa dagarna

Vet inte vem som blev mera förtjust, Alleria eller jag. Vi älskar att öppna paket tillsammans!

 
Lilla nagellacksnörden blev förstås överförtjust. "Du ska sätta ny pärg på mina pingrar", sa hon genast, och valde utan tvekan OPI's Lincoln Park after Dark. Hon har smak tösen, det var samma lack som jag själv sett mest fram emot att få testa (har dock inte hunnit än, men A går nu glatt runt och spretar med sina mörklila naglar...) 

OPI-lacken ville jag ju ha främst för de påhittiga namnen. Denna gång blev det Alcatraz...Rocks, Every Month is Oktoberfest, Haven't the Foggiest och Incognito in Sausalito. Fick tyvärr inte plats med underbara I have a Herring Problem!

Köpte även lite annat krafs som tydligen ska vara bra enligt experterna. Får se när jag hinner prova.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar