17 januari 2014

Mint for life

Nej, Maybellines Mint for Life var tyvärr ingen höjdare. Jag gillar inte färgen (som dessutom ändrade när jag satte topplack på) och själva konsistensen på lacket är segt och klumpigt. Den stora och breda penseln som droppar färg runt sig var heller inte bra, det gick inte att måla snyggt och precist. Dessutom tog det en hel evighet innan det torkade, så det är små skador överallt eftersom jag inte har tid att sitta still. 


Nästan så jag tog bort det igen, men Alleria tycker förstås det är snyggt så det får vara kvar nån dag. Jag väntar ivrigt på paketet med lack som jag beställt, för nu har jag inte fler att testa... Jag är visst en "late bloomer" när det gäller nagellack, att jag inte upptäckt tidigare hur kul det kan vara?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar