18 februari 2014

Incognito in Sausalito

Dagens lack på våra fingrar är OPI's Incognito in Sausalito. Mörkblått och inte svart som det verkar på bilden. 


Jag gillar det, men efter förra veckans glittriga strukturlack känns det möjligen något trist, så jag började leka med tanken på att införskaffa en rulle nageltejp och testa göra ränder med en annan bottenfärg, kanske vitt? Jag inbillar mig jämt att jag ska hinna med dylika avancerade övningar, när jag i själva verket har mindre än fem minuter på mig att täcka naglarna med färg och sen ska det helst bli torrt med detsamma (tack tack för snabbtorkande överlack!)

Men ja, en nageltejpsrulle är ju inte så himla dyr och det vore rätt kul att testa!
http://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/1467651/images/2012/t2ec16rzqe9s3ssn68bpjylups60_3_503f1a41e087c36fa3000827.jpg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar