17 april 2014

Saker jag gör när jag är ensam

Saker jag gör när jag är ensam hemma;

Bygger tavelramar. Vinklarna kan inte precis kallas raka men det göööör ingenting! Huvudsaken är att den håller ihop sen.


 Äter mat som JAG vill ha. Jag skulle ju inte göra någon mat men det är så jobbigt att vara hungrig...och hamburgare med hemlagade biffar går så fort att det nästan är fusk - släng biffen i stekpannan och en semla i brödrosten så är det nästan klart.


 Färgar håret. Jamila henna ♥

http://jamila.com.pk/wp-content/uploads/2012/10/bodya.png
lånad bild


 Läser böcker. Är just nu bl.a. halvvägs genom Linus Thorvalds - Just for fun samt Anna-Lena Laurén - Frihetens pris är okänt. Samt en bok som är mer att betrakta som kiosklitteratur. Ja, jag har alltid fler böcker på gång samtidigt, då kan man byta när man tröttnar. Eller så kan man ha en i köket och en i sovrummet :)

http://www.techstagram.com/wp-content/uploads/2013/02/Linus.jpg
lånad bild
 Provar kläder. Beställde på vinst och förlust en pennkjol från Nelly.com men jag tror minsann den får stanna, modellen kändes rätt klädsam trots valkar och envist putande mage! Synd att inte de fina mockapumpsen kändes helt rätt - det gör alltid ont i mina tår när jag försöker ha högklackat! Foten halkar ju framåt i skon tills tårna tar emot...förstår inte hur folk gör när de har höga klackar. Tiger och lider?


Saker jag INTE gör när jag är ensam hemma:

- städar
- diskar
- kokar kvällsmat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar