19 november 2014

Teknikvänligt

Maken har gått och köpt sig en ny telefon efter att den gamla hotade säga upp kontraktet helt efter sisådär fem år - mer tycks inte moderna telefoner hålla för...(ingen ska iaf. beskylla oss för att vara ivriga konsumenter i just den frågan, vi använder båda våra telefoner fast de är tejpade med silvertejp och man måste trycka på ett visst ställe för att sim-kortet ska få kontakt, heh).


Hans val föll på en helt ny telefon från ett litet startupbolag, en One+. Jag har inte provat den, bara konstaterat att det är en snygg sak och verkar riktigt bra men det är en Android-telefon och jag är van med användarvänligheten i min Windows Phone så jag håller nog mig till den!

Fast jag vet inte riktigt vem som är nöjdast, maken med sin nya precioussss eller dottern som äntligen får spela Toca Boca!
http://media.tocaboca.com/2011/11/kitchen_webb_pic.jpg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar