16 april 2014

Quriosa

Vi hann med en liten avstickare till Jungsund också i måndags, närmare bestämt till gårdsbutiken Quriosa Interior. Klockan var redan nio när vi kom, men lyktan lyste ändå välkomnande ute vid vägen. En sån mysig liten gård som öppnade sig bakom grinden! Tror vi alla suckade avundsjukt när vi såg det vackra lusthuset byggt av gamla fönster. Trots grått och dystert aprilväder var det inte svårt att föreställa sig hur fint det måste vara där sommartid!



Jag visar inga bilder inne i butiken eftersom jag inte vet om personerna som blev fotade vill vara med här, men att det gick att få in SÅ mycket saker i två så små hus det trodde jag inte :) Ni får åka dit och titta själva på allt det fina!


Sist och slutligen köpte jag bara en sak, en skylt med ett budskap som verkligen ligger mig varmt om hjärtat... Den ska nog få hänga i hallen, väl synlig, på tavelväggen som verkar bli ett evighetsprojekt (fast imorgon är jag ensam hemma hela dagen, då jäklar ska det hända saker! Inbillar jag mig).


1 kommentar: